Service Desk rendszerek kialakításának szempontjai (külső téma)
A téma közös konzultációjú a GREPTON Informatikai Zrt. munkatársaival. A főbb megismerhető területek, melyek a későbbi, önálló mérnöki problémamegoldás alapját adják:
- Service Desk rendszerek elhelyezkedése a rendszer-felügyeleti / vállalatirányítási / CRM, stb. rendszerek között, kapcsolódási, integrálási lehetőségek
- Service Desk rendszerek kialakításának feltételei
-
Service Desk rendszerek összehasonlítása a következő szempontok alapján:
- Típus, architektúra, technológia
- Paraméterezési (testre-szabási) lehetőségek
- Támogatott folyamatok
- Felhasználói jogosultságok kezelése
Jelleg:
Gyakorlati
Advisor:
Imre Kocsis
TDK lehetőség:
Nem
Megismerhető technológiák:
Előreláthatólag IBM és HP Service Desk technológiák
Állapot:
Korábbi