Service Desk rendszerek kialakításának szempontjai (külső téma)

A téma közös konzultációjú a GREPTON Informatikai Zrt. munkatársaival. A főbb megismerhető területek, melyek a későbbi, önálló mérnöki problémamegoldás alapját adják:

  • Service Desk rendszerek elhelyezkedése a rendszer-felügyeleti / vállalatirányítási / CRM, stb. rendszerek között, kapcsolódási, integrálási lehetőségek
  • Service Desk rendszerek kialakításának feltételei
  • Service Desk rendszerek összehasonlítása a következő szempontok alapján:
    • Típus, architektúra, technológia
    • Paraméterezési (testre-szabási) lehetőségek
    • Támogatott folyamatok
    • Felhasználói jogosultságok kezelése
Jelleg: 
Gyakorlati
Konzulens: 
Kocsis Imre
TDK lehetőség: 
Nem
Megismerhető technológiák: 
Előreláthatólag IBM és HP Service Desk technológiák
Állapot: 
Korábbi